Interim Manager

 W Twojej firmie źle się dzieje? Chcesz wypełnić luki kompetencyjne ​? Potrzebujesz człowieka do zadań specjalnych? 

 Wynajmij Interim Menagera z Grupy Impetum! 

Interim manager to wysokiej klasy, wykwalifikowany ekspert, który posiada udokumentowane sukcesami wieloletnie doświadczenie na stanowisku prezesa firmy lub w zarządzie. Posiada bogatą praktykę i wiedzę uzyskaną podczas współpracy z wieloma organizacjami, które pozwalają mu szybko i sprawnie wejść w nowe struktury i skutecznie pomóc firmie oraz podnieść jej wartość.

Grupa Impetum oferuje możliwość skorzystania z usług doświadczonych interimów o różnym profilu zawodowym, gotowych podjąć się wyzwań i osiągnąć określone cele Twojej firmy. 

Przykładowe zadania prowadzone w ramach Interim Management:
 -podniesienie wartości firmy, zwiększenie zasięgu i efektywności sprzedaży,
 -restrukturyzacja firmy dla całości lub wybranych obszarów,
 -optymalizacja produkcji i obniżenie kosztów,
 -analiza i diagnoza kultury organizacyjnej, wdrożenie nowej struktury.

Korzyści, jakie Twoja firma uzyska w ramach Interim Management:
 -doświadczenie ekspertów,
 -brak długoterminowych zobowiązań,
 -import nowego  know-how,
 -monitoring i kontrola procesów,
 -brak konieczności tworzenia kolejnego etatu - współpraca z interimem rozliczana jest fakturą VAT,
 -wzmocnienie lub uzupełnienie zarządzania w całej firmie lub w poszczególnych jej działach,
 -usprawnienie poszczególnych procesów biznesowych,
 -skuteczny sposób na rozwiązanie konkretnego problemu w firmie.


Potrzebujesz naszej pomocy ? Chciałbyś dowiedzieć się więcej o Interim Management ?
Zapraszamy do kontaktu! 
SZYBKI KONTAKT