Audyt Sprzedaży
Audyt sprzedaży ma na celu obiektywną ocenę wszystkich ewentualnie tylko wybranych aspektów pracy działu sprzedaży i jego pracowników. Celem audytu jest wskazanie barier, które powstrzymują dział przed dalszym rozwojem i wskazanie rozwiązań problemu.
Działania audytowe koncentrują się między innymi na: analizie procesu sprzedaży, weryfikacji procedur, motywacji pracowników oraz ocenie ich kompetencjach sprzedażowych.
Audyt sprzedaży to świetne tanie narzędzie dla firm, które dotyczy problem ze sprzedażą (m.in.: spadek sprzedaży, odejście handlowców, agresywna działalność handlowa konkurencji, wprowadzanie nowego produktu).
Do każdego audytu podchodzimy indywidualnie, zapoznając się z potrzebami i oczekiwaniami klienta.
Powierzając, naszej firmie realizację audytu sprzedażowego otrzymujesz:
Raport zawierający rekomendacje działań usprawniających i naprawczych możliwych do zastosowania w firmie.
Rekomendacje działań mających na celu podwyższenie efektywności sprzedaży.
Profile poszczególnych handlowców zawierające m.in. mocne i słabe strony, ocenę efektywności pracy.
Propozycję optymalizacji struktury działu.
Zbiór prostych i sprawdzonych procedur wspomagających sprzedaż.
Analizę kanałów sprzedaży i ich obsługi.
Ocenę uczestnictwa firmy w targach.
Wskazanie działań usprawniających dotychczasową strategię zarządzania strukturą sprzedażową.
Audyt sprzedaży realizowany przez Grupę Impetum składa się z następujących etapów:
Etap I - analiza obecnej sytuacji działu sprzedaży.
Etap II - przygotowanie procedur i narzędzi stosowanych podczas weryfikacji działań sprzedażowych.
Etap III - weryfikacja i ocena funkcjonowania działu sprzedaży oraz pracowników.
Etap IV - sporządzenie raportu końcowego zawierającego rekomendacje działań optymalizujących procesy sprzedażowe (dominują rekomendacje bez kosztowe i niskokosztowe).
Nasze podejście do audytu jest unikalne !
Jeśli chcesz rozwiązać problemy sprzedażowe - skontaktuj się z nami!